Občas je velice těžké se dorozumět s firmou od které potřebujeme pár informací. O to horší je, pokud nejsou dobře viditelné kontakty firmy. Znáte ten pocit, kdy musíte hledat a hledat a maximálně najdete telefonní kontakt na infolinku? Zavoláte na infolinku, kde Vám hraje hudba a vzhledem k tomu, že jiný kontakt nemáte, tak prostě musíte vydržet a čekat, až se nějaký operátor uvolní? My jsme to zažili mnohokrát, a proto máme rádi, když je vše přehledné a můžeme se obrátit jak telefonicky, tak na e-mail a úplně nejlepší je, pokud je dostupný ještě WhatsApp kontakt či Messenger kontakt pro rychlejší komunikaci.
Pokud potřebujete informace ohledně reklamace, tak většinou bývají jen kontaktní formuláře, které odešlete jejím vyplněním. Nikdo Vám ale nezaručí, že formulář opravdu došel. Nepřijde Vám dokonce ani upozornění na e-mailovou adresu a my se můžeme maximálně modlit za to, že vše proběhlo úspěšně a dotaz se vyřizuje, nebo bude vyřizovat. Na reklamace je nejlepší možnost telefonního kontaktu přímo anebo e-mailové adresy.
Pokud máte jakýkoliv jiný dotaz ohledně dané služby, produktu, procesu a tak podobně, je možnost využití také nejlépe přímého kontaktu s oddělením. Každý samozřejmě preferujeme jiný způsob, ale firmy, které mají možnost přímého zavolání stoupají v našich očích.
A pokud máte jiný dotaz, než jsem výše zmínila, je možnost ještě třeba marketingových dotazů a dotazů od médiích, které mají většinou samostatný e-mail nebo linku na zavolání – je možnost také kontaktování firmy s jejich požadavkem.
V neposlední řadě chceme upozornit, že většina internetových stránek mají takzvanou „lupičku“ přes kterou můžete dohledávat klíčová slova. Takže pokud napíšete „kontakty Feedbackpedals“ – zobrazí se Vám požadovaná stránka a nemusíte bloudit v jiných kategoriích.
Přejeme spousty úspěchů a snad žádná negativa spojené s kontaktováním firmy.